Developing learners’ soft skills in the time of a pandemic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
966 60
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-08 02:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.018.43:004 (3)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
CONDRAT, Viorica. Developing learners’ soft skills in the time of a pandemic. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2020, nr. 4(134), pp. 37-40. ISSN 1811-2668. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3984854
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(134) / 2020 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Developing learners’ soft skills in the time of a pandemic

Dezvoltarea abilităților soft la studenți în timpul pandemiei

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3984854
CZU: 378.018.43:004

Pag. 37-40

Condrat Viorica
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 30 august 2020


Rezumat

Language educators’ role is to facilitate the process of language learning. They should design their education process so that it responds primarily to the real needs of their learners. Special attention should be paid to the development of soft skills in learners, so that they are able to think critically, communicate, collaborate, and engage in problem solving. The article presents an overview of the challenges faced in developing soft skills in learners taking into account the present COVID-19 context. The results seem to indicate that the onlinization of the education process contributes little to the development of learners’ soft-skills.

Rolul profesorului de limbă străină este de a facilita procesul de învățare al elevilor. El trebuie să-și proiecteze activi-tatea de educație lingvistică în așa fel încât să răspundă la nevoile reale ale elevilor. O nevoie imperativă a societății moderne este de a educa o generație capabilă să gândească critic, creativ, care să poată colabora și comunica în rezol-varea anumitor probleme; adică, dezvoltarea abilităților soft trebuie să devină o prioritate. Studiul de față vine să prezinte problemele educației online în dezvoltarea abilităților secolului XXI la orele de limbă engleză, în contextul pandemiei COVID-19.

Cuvinte-cheie
online education, socialization, soft skills, 21st century skills, communication, collaboration, onlinaziation, offline, HOTs,

Educație Online, socializare, abilități soft, abilitățile secolului XXI, comunicare, colaborare, onlini-zare, offline, HOTs (abilități de gândire înaltă)