Articolul precedent |
Articolul urmator |
625 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-22 16:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:502/504 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672) |
Știința mediului înconjurător (2229) |
SM ISO690:2012 BAKHMAT, Nataliia. Ecological space of the new ukrainian school. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 142-145. ISBN 978-9975-83-093-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:502/504 | ||||||
Pag. 142-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the formation of ecological consciousness as the values of education, the role of responsibility belongs to the elementary school, which is one of the first stages of the person-citizen formation. The main features of the character of the person are formed in early childhood, and communication with nature has a primary importance in the upbringing of the child. |
||||||
Cuvinte-cheie elementary school, ecological education, conditions for ecological education, work with parents |
||||||
|