Aspecte metodologige referitoare la formarea motivației elevilor de a practica sistematic şi independent exerciţiul fizic sportul pentru sǎnǎtate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
487 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-29 16:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.031:159.922+796.0 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1768)
Psihologie (3022)
Divertisment. Jocuri. Sport (1534)
SM ISO690:2012
SAVA, Panfil, CIOCAN, Ludmila. Aspecte metodologige referitoare la formarea motivației elevilor de a practica sistematic şi independent exerciţiul fizic sportul pentru sǎnǎtate. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 114-120. ISBN 978-9975-83-093-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3, 2020
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 15 februarie 2020

Aspecte metodologige referitoare la formarea motivației elevilor de a practica sistematic şi independent exerciţiul fizic sportul pentru sǎnǎtate

CZU: 373.031:159.922+796.0

Pag. 114-120

Sava Panfil1, Ciocan Ludmila2
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
 
Disponibil în IBN: 24 august 2020


Rezumat

The motivation of the students for the conscious, systematic and independent practice of the physical exercise ,the sport of health both during the school years and throughout the whole life is the priority objective of the contemporary school. The effective achievement of this objective depends very much on the professionalism of the pedagogue, on whether he uses efficient methods and forms of teaching-learning-evaluation of the student’s.

Cuvinte-cheie
motivation, students, traditional forms of training, knowledge, ideas and concepts, interest, attitude, Exercise, sport for health