Învățarea limbii române ca limba nematernă la etapa de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
466 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 21:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:811.135ʼ243 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455)
SM ISO690:2012
MUTCOGLO, Galina. Învățarea limbii române ca limba nematernă la etapa de educație timpurie. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 95-97. ISBN 978-9975-83-093-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3, 2020
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 15 februarie 2020

Învățarea limbii române ca limba nematernă la etapa de educație timpurie

CZU: 373.3:811.135ʼ243

Pag. 95-97

Mutcoglo Galina
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 24 august 2020


Rezumat

Learning non-native language brings children emotional advantages, experiencing personal success (trust, appreciation, pride). They are not afraid to say something the wrong way, but learn to express themselves fluently at a very fast pace. But if non-native language learning activities take the form of games or creative activities, learning becomes more enjoyable and effective.

Cuvinte-cheie
educaţie timpurie, învăţare, limba nematernă