Developing digital and communication skills with the english class utilizing the eTwinning project #FridaysForFuture@Schools
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1130 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 13:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:004:811.111 (1)
Educație (14324)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
JELIHOVSCHII, Sergiu, JELIHOVSCHII, Diana. Developing digital and communication skills with the english class utilizing the eTwinning project #FridaysForFuture@Schools. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 105-109. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967126
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Developing digital and communication skills with the english class utilizing the eTwinning project #FridaysForFuture@Schools

Dezvoltarea competenței digitale și comunicative la orele de limbă engleză utilizând proiectul etwinning #FridaysForFuture@Schools

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967126
CZU: 371.3:004:811.111

Pag. 105-109

Jelihovschii Sergiu1, Jelihovschii Diana2
 
1 Tiraspol State University,
2 *Meșterul Manole High School, Sălcuța, Căușeni
 
 
Disponibil în IBN: 23 august 2020


Rezumat

The educational process in all European countries is based on digital and communication skills. Students are more involved and motivated if they apply directly their knowledge in real-life situations. Educational projects make the students understand the reason why they must learn daily and how their daily digital homework can improve the world or at least the community they live in. In this article, we took as an example the eTwinning project #FridaysForFuture@Schools, a collaboration between five countries and six schools, where they have applied Greta Thunberg’s campaign to solve environ-mental problems. The students demonstrated sufficiently their communication and digital skills.

În toate țările europene, procesul educațional se axează majoritar pe dezvoltarea competenței comunicative și digitale. Elevii prezintă un interes sporit și sunt mai implicați dacă aplică cunoștințele direct în activitatea lor didactică în situații reale. Proiectele educaționale ajută elevii să înțeleagă motivul pentru care ei trebuie să învețe zilnic și cum temele lor pentru acasă digitale pot îmbunătăți lumea sau cel puțin comunitatea în care trăiesc. În acest articol am luat ca exemplu proiectul eTwinning #FridaysForFuture@Schools, o colaborare între cinci țări și șase școli, unde s-a aplicat campania lui Greta Thunberg pentru rezolvarea problemelor mediului înconjurător. Elevii au demonstrat suficient competențele lor digitale și de comunicare.

Cuvinte-cheie
Digital skills, communication, educational project, eTwinning, activities, environment,

competenţă digitală, comunicare, proiect educațional, eTwinning, activităţi, mediu