Gestionarea comportamentelor problematice ale elevilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
767 93
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 16:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.12+159.9.019.4:371.212 (1)
Educație (14309)
Psihologie (3386)
SM ISO690:2012
IANA, Tatiana-Irina. Gestionarea comportamentelor problematice ale elevilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 63-65. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967090
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Gestionarea comportamentelor problematice ale elevilor

Behavior management problems of the students

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967090
CZU: 371.12+159.9.019.4:371.212

Pag. 63-65

Iana Tatiana-Irina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2020


Rezumat

Majoritatea abaterilor comportamentale în clasă au loc nu din cauza unor patologii psihologice, ci a tulburărilor adaptative şi de comportament. Gestionând eficient situaţiile dificile, cadrul didactic va asigura funcţionarea de zi cu zi (obişnuită a clasei de elevi), va crea un mediu propice de învăţare şi o relaţie de încredere cu elevii, prevenindu-se totodată apariţia situaţiilor problematice.

Most behavioral misconduct in the classroom is not due to psychological pathologies, but due to adaptive and behavioral disorders. By efficiently managing difficult situations, the teacher will ensure the daily functioning (regular for a class of students), will create a conducive learning environment and a trusting relationship with the students, while preventing the emergence of problematic situations.

Cuvinte-cheie
gestionare, comportament, funcția comportamentului, model de intervenție, întărire, pedeapsă, strategie, sistem de disciplinare,

management, behavior, function of behavior, intervention model, reinforcement, punishment, strategy, dis-ciplinary system