Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
767 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 16:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.12+159.9.019.4:371.212 (1) |
Educație (14309) |
Psihologie (3386) |
SM ISO690:2012 IANA, Tatiana-Irina. Gestionarea comportamentelor problematice ale elevilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 63-65. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967090 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967090 | ||||||
CZU: 371.12+159.9.019.4:371.212 | ||||||
Pag. 63-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Majoritatea abaterilor comportamentale în clasă au loc nu din cauza unor patologii psihologice, ci a tulburărilor adaptative şi de comportament. Gestionând eficient situaţiile dificile, cadrul didactic va asigura funcţionarea de zi cu zi (obişnuită a clasei de elevi), va crea un mediu propice de învăţare şi o relaţie de încredere cu elevii, prevenindu-se totodată apariţia situaţiilor problematice. |
||||||
Cuvinte-cheie gestionare, comportament, funcția comportamentului, model de intervenție, întărire, pedeapsă, strategie, sistem de disciplinare, management, behavior, function of behavior, intervention model, reinforcement, punishment, strategy, dis-ciplinary system |
||||||
|