Activitatea școlară independentă în sistemul de învățământ autohton
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
688 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 20:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.1:371.322 (1)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
OREHOVSCHI, Sergiu. Activitatea școlară independentă în sistemul de învățământ autohton. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 55-62. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967085
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Activitatea școlară independentă în sistemul de învățământ autohton

Independent school activity in the inland education system

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967085
CZU: 374.1:371.322

Pag. 55-62

Orehovschi Sergiu
 
Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC)
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2020


Rezumat

Articolul pune în evidență necesitatea și rolul temei pentru acasă în învățământul preuniversitar. Materialul dezvăluie poziția mai multor actori educaționali în problema ocupării academice a elevului în afara școlii. Concluzia autorului vizează necesitatea unor remanieri în organizarea la domiciliu a activităților școlare.

The article highlights the necessity and role of homework in pre-university education. The material reveals the position of several educational actors concerning the issue of the academic engagement of the student outside the school. The author's conclusion refers to the need of changing the home organization of school activities.

Cuvinte-cheie
activitate independentă, temă pentru acasă, cadru didactic, elev, învăţare personalizată, efectul temei pentru acasă, transparența învățării,

independent activity, homework, teacher, student, personalized learning, homework effect, learning transparency.