Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
688 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 20:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.1:371.322 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 OREHOVSCHI, Sergiu. Activitatea școlară independentă în sistemul de învățământ autohton. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 55-62. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967085 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967085 | ||||||
CZU: 374.1:371.322 | ||||||
Pag. 55-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în evidență necesitatea și rolul temei pentru acasă în învățământul preuniversitar. Materialul dezvăluie poziția mai multor actori educaționali în problema ocupării academice a elevului în afara școlii. Concluzia autorului vizează necesitatea unor remanieri în organizarea la domiciliu a activităților școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate independentă, temă pentru acasă, cadru didactic, elev, învăţare personalizată, efectul temei pentru acasă, transparența învățării, independent activity, homework, teacher, student, personalized learning, homework effect, learning transparency. |
||||||
|