Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
847 106 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 19:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:165.194 (2) |
Educație (14324) |
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (152) |
SM ISO690:2012 GANEA, Eugenia. Educația la distanță în perioada de carantină provocată de pandemia Covid-19 și impactul disproporționat asupra fetelor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 44-48. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967031 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967031 | ||||||
CZU: 371.3:165.194 | ||||||
Pag. 44-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol punem în discuție aspectele ce țin de impactul disproporționat al învățământului online în condițiile carantinei impuse de coronavirus, modul în care sunt afectate fetele, în particular cele încadrate în instituțiile de învăță-mânt profesional tehnic. Accesul disproporționat la tehnologii pentru învățare online și lipsa timpului care normal ar fi fost alocat învățării sunt două motive care fac impactul negativ de gen mai profund asupra fetelor comparativ cu băieții, în toate treptele de învățământ. Această criză ar putea influența serios sistemul de învățământ profesional tehnic pe termen mediu și lung, ținându-se cont de segregarea de gen a multor profesii, impactul pe care l-a avut această criză asupra afa-cerilor din domeniul restaurantelor și cafenelelor, precum și pierderea locurilor de muncă în acest sector. |
||||||
Cuvinte-cheie impact disproporționat, implicație gender, Educație Online, învățământ profesional tehnic, disproportionate impact, gender implications, online education, technical vocational education |
||||||
|