Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
520 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 23:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.88:37.03 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Provocări curente ale stagiilor universitare de practică pedagogică din perspectiva educaței interculturale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 15-20. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3966936 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3966936 | |||||
CZU: 378.147.88:37.03 | |||||
Pag. 15-20 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Studiul prezintă rezultatele unei cercetări pedagogice ale problematicii stagiilor de practică din universități, inclusiv din perspectivă interculturală. Aspectele investigate țin de reliefarea succeselor, practicilor avansate, dar și de provocă-rile și dificultățile ce intervin la etapa actuală în gestionarea și valorificarea competențelor achiziționate de studenții, vi-itori pedagogi, pe parcursul diferitor tipuri de practică. Lotul de subiecți, investigați în calitate de experți în domeniu, a inclus cadre didactice universitare, coordonatori de practică, iar chestionarea ca metodă de bază a fost relevantă obiectivelor de cercetare, cu caracter constatativ, formativ și de control la subiectul dat. |
|||||
Cuvinte-cheie stagiu de practică, educaţie interculturală, universitate, studenţi, profesori-coordonatori, instituții educaționale, student internship, intercultural education, university, students, teachers-coordinators, educational institutions |
|||||
|