Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 11:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.321+37.016:7 (1) |
Organizarea instruirii (523) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844) |
ARTE. RECREAȚIE. DISTRACȚII. SPORT (5883) |
SM ISO690:2012 HUBENCO, Teodora. Lecţia ca formă de bază in realizarea obiectivelor artistico-plastice in invăţămantul general. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2020, nr. 1(36), pp. 150-154. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | |||||
Numărul 1(36) / 2020 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | |||||
|
|||||
CZU: 37.091.321+37.016:7 | |||||
Pag. 150-154 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol se subliniază importanţa lecţiei ca formă principală de realizare a obiectivelor artistico-plastice în învăţământul general. Sunt identificate elementele predării-învăţării concentrate într-o lecţie: conţinutul informaţional, obiectivele operaţionale, strategiile didactice, mijloacele de învăţământ (didactice), particularităţile psihofiziologice ale elevilor, organizarea psihosociologică a colectivului de elevi, personalitatea profesorului etc. Sunt explicate conceptele de sarcină didactică fundamentală sau dominantă, organizarea şi proiectarea activităţilor didactice; sunt definite obiectivele operaţionale ale lecţiei şi modul de elaborare a acestora; sunt evidenţiaţi factorii variabili ai lecţiei (specificul obiectului de învăţământ, strategiile didactice utilizate de profesor, locul de desfăşurare a lecţiei, modul de organizare a elevilor etc.). |
|||||
Cuvinte-cheie lecţie, obiective operaţionale, organizarea şi proiectarea, strategie didactică, conținut, lesson, operational objectives, organization and projection, educational strategy, content |
|||||
|