Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
578 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-24 19:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:72(430) (3) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Arhitectură (635) |
SM ISO690:2012 STARŢEV, Ala, JABINSCHI, Tatiana. Ucenicia la Bauhaus. Aspecte metodologice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2020, nr. 1(36), pp. 143-149. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 1(36) / 2020 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378:72(430) | ||||||
Pag. 143-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conturând caracteristicile metodologiei şcolii Bauhaus, am încercat să determinăm care au fost pârghiile optime în pregătirea viitorului specialist, evidenţiind punctul forte al cursului preliminar/preucenicia, studiu ce a influenţat dezvoltarea ulterioară a creativităţii şi performanţelor elevilor/studenţilor în ateliere. Ne-am propus să reflectăm măiestria pedagogilor care a devenit un factor major în procesul de implementare a unor metodologii eficiente în pregătirea de calitate a noii generaţii de artişti. |
||||||
Cuvinte-cheie Bauhaus, artă şi meşteşug, utilitate, metodologie, curs preliminar/preucenicie, arhitectură, Bauhaus, art and craft, utility, methodologies, preliminary course/preucenics, architecture |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Starţev, A.</dc:creator> <dc:creator>Jabinschi, T.</dc:creator> <dc:date>2020-08-06</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Conturând caracteristicile metodologiei şcolii Bauhaus, am încercat să determinăm care au fost pârghiile optime în pregătirea viitorului specialist, evidenţiind punctul forte al cursului preliminar/preucenicia, studiu ce a influenţat dezvoltarea ulterioară a creativităţii şi performanţelor elevilor/studenţilor în ateliere. Ne-am propus să reflectăm măiestria pedagogilor care a devenit un factor major în procesul de implementare a unor metodologii eficiente în pregătirea de calitate a noii generaţii de artişti.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Outlining the characteristics of the Bauhaus school methodology, we tried to determine which were the optimal key factors in training the future specialist, highlighting the strength of the preliminary course/preucenicia, a study that influenced the further development of creativity and performance of students in workshops. We set out to reflect the mastery of educators who have become a major factor in the process of implementing effective methodologies in the quality training of the new generation of artists.</p></dc:description> <dc:source>Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică 36 (1) 143-149</dc:source> <dc:subject>Bauhaus</dc:subject> <dc:subject>artă şi meşteşug</dc:subject> <dc:subject>utilitate</dc:subject> <dc:subject>metodologie</dc:subject> <dc:subject>curs preliminar/preucenicie</dc:subject> <dc:subject>arhitectură</dc:subject> <dc:subject>Bauhaus</dc:subject> <dc:subject>art and craft</dc:subject> <dc:subject>utility</dc:subject> <dc:subject>methodologies</dc:subject> <dc:subject>preliminary course/preucenics</dc:subject> <dc:subject>architecture</dc:subject> <dc:title>Ucenicia la Bauhaus. Aspecte metodologice</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>