Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
575 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-24 19:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:72(430) (3) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
Arhitectură (635) |
SM ISO690:2012 STARŢEV, Ala, JABINSCHI, Tatiana. Ucenicia la Bauhaus. Aspecte metodologice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2020, nr. 1(36), pp. 143-149. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 1(36) / 2020 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378:72(430) | ||||||
Pag. 143-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conturând caracteristicile metodologiei şcolii Bauhaus, am încercat să determinăm care au fost pârghiile optime în pregătirea viitorului specialist, evidenţiind punctul forte al cursului preliminar/preucenicia, studiu ce a influenţat dezvoltarea ulterioară a creativităţii şi performanţelor elevilor/studenţilor în ateliere. Ne-am propus să reflectăm măiestria pedagogilor care a devenit un factor major în procesul de implementare a unor metodologii eficiente în pregătirea de calitate a noii generaţii de artişti. |
||||||
Cuvinte-cheie Bauhaus, artă şi meşteşug, utilitate, metodologie, curs preliminar/preucenicie, arhitectură, Bauhaus, art and craft, utility, methodologies, preliminary course/preucenics, architecture |
||||||
|