Articolul precedent |
Articolul urmator |
433 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 11:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
341.231.14+342.72/.73 (11) |
Persoane și obiecte ale dreptului internațional (972) |
Drepturile fundamentale. Drepturile omului. Drepturi și îndatoriri ale cetățenilor (909) |
SM ISO690:2012 CORGOJA, Victor, CEBAN, Cristina. Protecția și implementarea dreptului la educație. In: Asigurarea independenţei justiţiei: realizări, probleme, perspective: conferinţă ştiinţifico-practică interuniversitară a tinerilor cercetători (2020 ; Chişinău), 10 decembrie 2019, Chişinău. Chişinău: Tipografia "ADRILANG" SRL, 2020, pp. 67-71. ISBN 978-9975-3423-0-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea independenţei justiţiei: realizări, probleme, perspective 2020 | |||||
Conferința "Asigurarea independenţei justiţiei: realizări, probleme, perspective" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 341.231.14+342.72/.73 | |||||
Pag. 67-71 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Studiul prezentat este consacrat unui subiect deosebit de important pentru societatea noastră, fiind analizat în profunzime de multitudinea factori ai sistemului de colaborare pe plan internațional a Republicii Moldova în domeniul dreptului la educație. O necesitate a cooperării internaționale în domeniul dreptului la educație este motivată de situația că statele s-au pomenit în dependență educațională unul față de altul și interesele naționale ale fiecăruia coincid în cea ce privește găsirea cadrului instituțional internațional adecvat pentru problema educațională. În vederea dezvoltării acestor momente, se propune o abordare multiaspectuală a unui șir de aspecte legate de problematica acțiunilor ce atentează asupra sectorului educațional: analiza rolului acestui sector, asigurarea securității ca valoare supremă. Baza metodologică a cercetării este constituită dintr-un șir de metode de cercetare științifică, cum ar fi cele istorice, juridice, contravenționale. Scopul studiului constă în studierea și determinarea gradului de cercetare a problemelor puse în discuție. |
|||||
Cuvinte-cheie drept la educație, Declaraţia Universală a Drepturilor Omului, Convenția privind Drepturile Copilului, dezvoltare personală, instituţii de învăţământ, the right to education, Universal Convention on Human Rights, Convention on the Rights of the Child, personal development, educational Iistitutions |
|||||
|