Publicitatea prin prisma drepturilor de autor și conexe
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
629 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 22:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.1:347.78 (1)
FILOSOFIE. PSIHOLOGIE (4564)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290)
SM ISO690:2012
RUSU, Eugeniu. Publicitatea prin prisma drepturilor de autor și conexe . In: Intellectus, 2020, nr. 1-2, pp. 45-47. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Publicitatea prin prisma drepturilor de autor și conexe

Advertising in the Light of Copyright and Related Rights

CZU: 159.1:347.78

Pag. 45-47

Rusu Eugeniu
 
Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI)
 
 
Disponibil în IBN: 6 august 2020


Rezumat

Publicitatea este utilizată, cel mai des, pentru a promova ceva, pentru a prezenta o informaţie, un mesaj sub orice formă cu scopul final de a obţine un avantaj: fie venit, fie renume. Publicitatea înseamnă mult mai mult decât o simplă imagine sau un slogan, consumatorul fiind mai degrabă un spectator al unor adevărate opere care atrag prin creativitate, talent, abilităţi artistice etc. Din aceste considerente, autorul prezentului material supune analizei, inclusiv prin prisma cadrului legal, legătura dintre publicitate și dreptul de autor.

Advertising is most often used to promote something, to present information, a message in any form with the ultimate goal of gaining an advantage: either income or fame. Advertising means much more than a simple image or slogan, the consumer being rather a spectator of real works that attract through creativity, talent, artistic skills, etc. For these reasons, the author of this material submits to the analysis, including in the light of the legal framework, the relationship between advertising and copyright.

Cuvinte-cheie
publicitate, reclamă, Informaţie, drept de autor, operă, Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală,

Advertising, advertisement, information, copyright, work, State Agency on Intellectual Property