Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
629 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 22:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.1:347.78 (1) |
FILOSOFIE. PSIHOLOGIE (4564) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
SM ISO690:2012 RUSU, Eugeniu. Publicitatea prin prisma drepturilor de autor și conexe . In: Intellectus, 2020, nr. 1-2, pp. 45-47. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.1:347.78 | ||||||
Pag. 45-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicitatea este utilizată, cel mai des, pentru a promova ceva, pentru a prezenta o informaţie, un mesaj sub orice formă cu scopul final de a obţine un avantaj: fie venit, fie renume. Publicitatea înseamnă mult mai mult decât o simplă imagine sau un slogan, consumatorul fiind mai degrabă un spectator al unor adevărate opere care atrag prin creativitate, talent, abilităţi artistice etc. Din aceste considerente, autorul prezentului material supune analizei, inclusiv prin prisma cadrului legal, legătura dintre publicitate și dreptul de autor. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate, reclamă, Informaţie, drept de autor, operă, Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală, Advertising, advertisement, information, copyright, work, State Agency on Intellectual Property |
||||||
|