Articolul precedent |
Articolul urmator |
711 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-19 11:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.24 (2) |
Conducere și administrare în exploatare. Organizare comercială (746) |
SM ISO690:2012 СТРОКИНА, Лариса, ПРЯДКО, Анастасия. Инновацианный потенциал предприятия как фактор формирования стратегических преимуществ в условиях кризиса. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.1, pp. 275-279. ISBN 978-9975-83-091-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 658.24 | ||||||
Pag. 275-279 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article examines the essence of the concept of innovative potential enterprises, the classification of its components and the directions of their influence on the formation are systematized potential; studied the direction of management, which allow increase the cost of innovation potential and the effect of it uses. Factors of increase are considered competitiveness of the enterprise due to the existing innovative potential on specific examples. |
||||||
Cuvinte-cheie innovative project, innovative potential, innovative strategy, innovative policy |
||||||
|