Articolul precedent |
Articolul urmator |
461 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-16 21:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
334.724 (7) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
SM ISO690:2012 STROKINA, Larisa, KOZLOVA, Marina. Маркетинговая стратегия как основа экономического роста компании. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.1, pp. 271-275. ISBN 978-9975-83-091-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 334.724 | ||||||
Pag. 271-275 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article considers the main marketing strategies of such a large transnational corporation as Nissan, analyzes the main economic indicators of the company and suggests ways to increase the efficiency of Nissan Motors. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing strategy, Nissan, Economy, growth |
||||||
|