Efectele intangibilităţii serviciilor asupra deciziilor de marketing
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
938 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 14:00
SM ISO690:2012
MOLDOVAN-BATRANAC, Viorelia, CAVCALIUC, Ina. Efectele intangibilităţii serviciilor asupra deciziilor de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2009, nr. 2(22), pp. 240-242. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Efectele intangibilităţii serviciilor asupra deciziilor de marketing

Pag. 240-242

Moldovan-Batranac Viorelia, Cavcaliuc Ina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

In time when Tangible Goods Marketing tends to create some abstract associations, Services Marketing, opposite, is concentrated on the distinction of tangible aspects, so called visible evidences.