Particularităţile mixului de marketing al întreprinderilor turistice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1233 172
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 16:23
SM ISO690:2012
MOLDOVAN-BATRANAC, Viorelia, CAVCALIUC, Ina. Particularităţile mixului de marketing al întreprinderilor turistice . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2009, nr. 2(22), pp. 236-239. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Particularităţile mixului de marketing al întreprinderilor turistice

Pag. 236-239

Moldovan-Batranac Viorelia, Cavcaliuc Ina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

For the tourism market, to have a wider perspective when using conceptual frameworks, empirical results and other management techniques, the reason being that the marketing tools are concerned with making optimal decisions among alternative courses of action and achieving strategic objectives and growth. In such a way, tourism suppliers must define the target segments in order to design suitable tourism product, price, placement and promotional strategies.