Cognitive and attitudinal effects of involvement
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1382 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-05-08 01:44
SM ISO690:2012
GAUGAŞ, Tatiana. Cognitive and attitudinal effects of involvement. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2009, nr. 2(22), pp. 219-223. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Cognitive and attitudinal effects of involvement

Pag. 219-223

Gaugaş Tatiana
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Eficienţa mesajelor publicitare este pe larg influenţată de nivelul de implicare a audienţei. În acest articol se studiază teoriile existente privind atenţia şi nivelul de percepere a informaţiei ce influenţează implicarea consumatorilor în perce-perea mesajelor publicitare. Sunt analizate şi caracterizate cele patru niveluri de implicare şi participare a audienţei: atenţia prealabilă, atenţia locală, înţelegerea şi elaborarea atitudinilor, fiind aranjate gradual de la cel mai mic nivel de implicare spre cel mai mare.