Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1382 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-05-08 01:44 |
SM ISO690:2012 GAUGAŞ, Tatiana. Cognitive and attitudinal effects of involvement. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2009, nr. 2(22), pp. 219-223. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(22) / 2009 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 219-223 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficienţa mesajelor publicitare este pe larg influenţată de nivelul de implicare a audienţei. În acest articol se studiază teoriile existente privind atenţia şi nivelul de percepere a informaţiei ce influenţează implicarea consumatorilor în perce-perea mesajelor publicitare. Sunt analizate şi caracterizate cele patru niveluri de implicare şi participare a audienţei: atenţia prealabilă, atenţia locală, înţelegerea şi elaborarea atitudinilor, fiind aranjate gradual de la cel mai mic nivel de implicare spre cel mai mare. |
||||||
|