Paradigma mass-media din Republica Moldova: între Est și Vest
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
480 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-15 20:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.653+32.019.51:070 (3)
Psihologie socială (959)
Politică (2934)
Ziare. Presă. Jurnalism (561)
SM ISO690:2012
ENACHI, Valentina. Paradigma mass-media din Republica Moldova: între Est și Vest. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Studii Europene din Moldova, 2020, nr. VI, pp. 117-122. ISSN 2435-1114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Studii Europene din Moldova
Numărul VI / 2020 / ISSN 2435-1114

Paradigma mass-media din Republica Moldova: între Est și Vest

The media paradigm of the Republic of Moldova: between East and West

CZU: 316.653+32.019.51:070

Pag. 117-122

Enachi Valentina
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2020


Rezumat

În lucrarea de față se înaintează problema de a elucida tehnicile și tacticile mediatice cu ajutorul cărora se impun conceptele antioccidentale în mentalul colectiv din Republica Moldova. Drept studiu de caz servește analiza situațională mass-mediei din Republica Moldova în anii2016-2020.

The paper describes the media images about European Union created by informational space of Moldova Republic.Articles contains interesting data about evolution of the ethnic and political stereotypes in the collective mentality after the geopolitical changes in the region.

Cuvinte-cheie
Republica Moldova, narative, opinie publică, mass-media, dușman, pericol, Europa, conflict,

Republic of Moldova, public opinion, mass-media, enemy, danger, Europe, conflict