Biblioteca digitală Educație Online – conturarea unei pedagogii a continuării procesului educațional în perioada pandemiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
862 72
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 02:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (38)
Organizarea instruirii (523)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
MUNCA, Daniela, CUTASEVICI, Angela. Biblioteca digitală Educație Online – conturarea unei pedagogii a continuării procesului educațional în perioada pandemiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 73-75. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931133
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Biblioteca digitală Educație Online – conturarea unei pedagogii a continuării procesului educațional în perioada pandemiei

Digital Library Online Education – Outlining a Pedagogy of Continuing the Educational Process During the Pandemic

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931133
CZU: 37.091:004

Pag. 73-75

Munca Daniela1, Cutasevici Angela2
 
1 Direcţia generală educaţie, tineret şi sport mun. Chişinău (DGETS),
2 Primăria Municipiului Chişinău
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

Articolul aduce în prim plan rezultatele și impactul proiectului Educație Online, menit să asigure continuitatea procesului de predare-învățare-evaluare la distanță, ca răspuns la izolarea socială impusă de pandemia Covid-19. Creată prin eforturi comune ale actorilor educaționali, biblioteca digitală pune la dispoziția tuturor resurse educaționale deschise valoroase, oferind oportunități extinse de îmbinare a instruirii la distanță cu predarea tradițională

The article brings to the fore the results and impact of the Online Education project, designed to ensure the continuity of the teaching-learning-distance assessment process, in response to the social isolation imposed by the Covid-19 pandemic. Created through the joint efforts of educational actors, the digital library provides open and valuable educational resources, offering extensive opportunities to combine traditional learning with distance learning.

Cuvinte-cheie
Educație Online, bibliotecă digitală, pedagogie de pandemie,

online education, Digital Library, pandemic pedagogy