Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
862 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 02:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (38) |
Organizarea instruirii (523) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
SM ISO690:2012 MUNCA, Daniela, CUTASEVICI, Angela. Biblioteca digitală Educație Online – conturarea unei pedagogii a continuării procesului educațional în perioada pandemiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 73-75. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931133 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931133 | |||||
CZU: 37.091:004 | |||||
Pag. 73-75 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul aduce în prim plan rezultatele și impactul proiectului Educație Online, menit să asigure continuitatea procesului de predare-învățare-evaluare la distanță, ca răspuns la izolarea socială impusă de pandemia Covid-19. Creată prin eforturi comune ale actorilor educaționali, biblioteca digitală pune la dispoziția tuturor resurse educaționale deschise valoroase, oferind oportunități extinse de îmbinare a instruirii la distanță cu predarea tradițională |
|||||
Cuvinte-cheie Educație Online, bibliotecă digitală, pedagogie de pandemie, online education, Digital Library, pandemic pedagogy |
|||||
|