Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-19 01:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.61 (256) |
Psihologie socială (904) |
![]() BRICEAG, Silvia, PRĂSĂCĂRIU, Beatrice-Gabriela. Integrarea – perspectivă teoretică și practică. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 10, 5-6 decembrie 2019, Chişinău. Chişinău, 2019: "Print-Caro" SRL, 2020, Ediția 10, pp. 20-22. ISBN 978-9975-3371-7-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 10, 2020 |
|||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 10, Chişinău, Moldova, 5-6 decembrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 316.61 | |||||
Pag. 20-22 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
The article presents the importance of ensuring the child's access to education through integration. The definition and content of the concept of school integration is presented. |
|||||
Cuvinte-cheie access to education, integration, school integration, support system, educational strategies, acces la educație, integrare, integrare şcolară, sistem de suport, strategii educaţionale |
|||||
|