Strategii de instruire a adulţilor pentru sectorul agroalimentar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
634 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 17:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (108)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
CARTALEANU, Tatiana, COSOVAN, Olga, GRAMA-TOMIŢĂ, Angela. Strategii de instruire a adulţilor pentru sectorul agroalimentar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 69-72. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931089
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455

Strategii de instruire a adulţilor pentru sectorul agroalimentar

Adult Training Strategies for the Agri-Food Sector

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931089
CZU: 374.7

Pag. 69-72

Cartaleanu Tatiana, Cosovan Olga, Grama-Tomiţă Angela
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2020


Rezumat

Articolul tratează specificul demersului de formare de formatori pentru instruirea adulților pentru sectorul agroalimentar. Autorii examinează principiile de prim rang în instruirea adulților, prezentând strategii de gândire critică și tehnici interactive eficiente pentru acest model de formare.

The article presents the specifics of the training of trainers for adult training for the agri-food sector. The authors examine first-rate principles in adult education, presenting the most effective critical thinking strategies and interactive techniques for this training model.

Cuvinte-cheie
instruirea adulților, gândire critică, cadrul ERRE,

adult training, critical thinking, ERRE framework