Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
634 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 17:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7 (108) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 CARTALEANU, Tatiana, COSOVAN, Olga, GRAMA-TOMIŢĂ, Angela. Strategii de instruire a adulţilor pentru sectorul agroalimentar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 69-72. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931089 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931089 | ||||||
CZU: 374.7 | ||||||
Pag. 69-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează specificul demersului de formare de formatori pentru instruirea adulților pentru sectorul agroalimentar. Autorii examinează principiile de prim rang în instruirea adulților, prezentând strategii de gândire critică și tehnici interactive eficiente pentru acest model de formare. |
||||||
Cuvinte-cheie instruirea adulților, gândire critică, cadrul ERRE, adult training, critical thinking, ERRE framework |
||||||
|