Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
784 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7:004 (2) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183) |
SM ISO690:2012 SCUTARU-GUŢU, Adela. Educaţia online a adulţilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 2-3(120-121), pp. 65-68. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3931144 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(120-121) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3931144 | ||||||
CZU: 374.7:004 | ||||||
Pag. 65-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, educaţia adulţilor în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii a devenit oarecum o prezenţă în discursul public; deşi în Republica Moldova sensul acestei noţiuni este adesea redus la formarea profesională continuă. Articolul pledează pentru o înţelegere mai profundă şi mai amplă a fenomenului şi recunoaşterea faptului că educaţia nonformală a adulţilor este un cadru prietenos pentru dezvoltare personală şi comunitară. Nevoia de trecere bruscă de la învăţarea pe viu la interacţiunea online a generat o serie de provocări, dar şi posibilităţi pentru regândirea modurilor în care acţionăm. O idee cardinală din articol ar fi că, întrucât online-ul impune ecrane de distanţare între oameni, este momentul potrivit pentru a revedea predarea şi învăţarea spre mai multă facilitare şi moderare a proceselor, spre mai multă îndrumare şi motivare, spre recunoaşterea şi abordarea aspectelor esenţiale şi crearea sentimentului de bunăstare şi încredere. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală a adulţilor, învăţare pe tot parcursul vieţii, competențe de relaționare, învăţare mixtă, non-formal adult education, lifelong learning, soft skills, blended learning |
||||||
|