Интегративный подход к формированию коммуникативной компетенции на занятиях по русскому языку как иностранному
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
584 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8811.161.1 (16)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
ГЕРШАНОВА, Анна. Интегративный подход к формированию коммуникативной компетенции на занятиях по русскому языку как иностранному. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 137-145. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.137-145
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Интегративный подход к формированию коммуникативной компетенции на занятиях по русскому языку как иностранному

Integrative approach to the formation of communicative competence in the lessons in the Russian language as a foreign

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.137-145
CZU: 372.8811.161.1

Pag. 137-145

Гершанова Анна
 
Российский новый университет (РОСНОУ), Москва
 
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2020


Rezumat

În acest articol se propune descrierea metodicii ce are scopul integrării metodelor şi tehnicilor, folosite în diverse domenii pentru rezolvarea problemelor apărute în procesul formării competenţei de comunicare în învăţarea limbii ruse ca limbă străină. Autorul prezintă rezultatele orelor mixte în procesul de învăţare integrată a limbii ruse pe parcursul cărora au fost create anumite situaţii de comunicare pentru aplicarea abilităţilor de utilizare a lexicului în practică şi îndeplinirea unor operaţiuni de comunicare mai complexe.

This article provides a description of the methodology, the task of which is to integrate the techniques and methods used in various subject areas to solve problems that arise in the process of forming communicative competence in teaching RCTs. The results of integrated classes are presented, the purpose of which is to organize such communicative situations in which skills in the practical use of lexical material will be necessary to perform other more complex speech-cognitive operations.

Cuvinte-cheie
abordare integratoare, competenţă de comunicare, metodă de co-creare, metode teatralizate (activităţi de teatralizare), tipuri de comunicare,

integrative approach, communicative competence, co-creation method, theatricalization method, types of speech activity