Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
584 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.161.1 (16) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 ГЕРШАНОВА, Анна. Интегративный подход к формированию коммуникативной компетенции на занятиях по русскому языку как иностранному. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 137-145. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.137-145 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.137-145 | ||||||
CZU: 372.8811.161.1 | ||||||
Pag. 137-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se propune descrierea metodicii ce are scopul integrării metodelor şi tehnicilor, folosite în diverse domenii pentru rezolvarea problemelor apărute în procesul formării competenţei de comunicare în învăţarea limbii ruse ca limbă străină. Autorul prezintă rezultatele orelor mixte în procesul de învăţare integrată a limbii ruse pe parcursul cărora au fost create anumite situaţii de comunicare pentru aplicarea abilităţilor de utilizare a lexicului în practică şi îndeplinirea unor operaţiuni de comunicare mai complexe. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare integratoare, competenţă de comunicare, metodă de co-creare, metode teatralizate (activităţi de teatralizare), tipuri de comunicare, integrative approach, communicative competence, co-creation method, theatricalization method, types of speech activity |
||||||
|