Education and science openness to change as a basis for its development
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
764 10
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-24 14:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:37.091.12:359-051 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
Organizarea instruirii (533)
Forțe navale. Flotă militară. Marina militară: personal și organizare (2)
SM ISO690:2012
TERENTIEVA, Nataliia. Education and science openness to change as a basis for its development. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 68-74. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.68-74
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Education and science openness to change as a basis for its development

Deschiderea educației și științei spre schimbare ca bază pentru dezvoltarea acestora

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.68-74
CZU: 378:37.091.12:359-051

Pag. 68-74

Terentieva Nataliia
 
T.H. Shevchenko National University “Chernihiv Collegium”
 
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2020


Rezumat

The article deals with the issues of flexibility and constant modernization changes in the educational sphere as a response of the education system to the challenges of society. Emphasis is placed on expanding the list of socio-economic professions governing the relationship “individual – social institution”. The requirement for modern specialists to apply non-standard solutions and the ability to act flexibly in the dynamic conditions of society is regulated by the multi-purpose and multi-component result of education. It is stated that even in the conditions of virtualization of education, universities should remain intellectual centers, which ensure the availability of higher education, fairness in learning and knowledge acquisition, contribute to the historical development of humanity. Accordingly, the mission of universities should also include the formation of a new type of person who possesses a complex of innovative thinking.

Articolul tratează problemele de flexibilitate și schimbări de modernizare constantă în sfera educației, ca răspuns al sistemului de învățământ la provocările societății. Se pune accent pe extinderea listei profesiilor socio-economice care guvernează relația „individ - instituție socială”. Cerința pentru specialiștii moderni ce aplică soluții non-standard și dețin capacitatea de a acționa flexibil în condițiile dinamice ale societății este reglementată de rezultatul polivalent și multi-component al educației. Se afirmă că, chiar și în condițiile de virtualizare a educației, universitățile ar trebui să rămână centre intelectuale, care să asigure disponibilitatea învățământului superior, corectitudinea învățării și însușirii de cunoștințe, să contribuie la dezvoltarea istorică a umanității. În consecință, misiunea universităților ar trebui să includă și formarea unui nou tip de persoană care posedă un complex de gândire inovatoare.

Cuvinte-cheie
higher education, university, academic entrepreneurship, new (noospheric) thinking, socioeconomic professions,

învăţământ superior, universitate, antreprenoriat academic, gândire nouă (noosferică), profesii socio-economice