Formarea premiselor scrisului la debutul școlar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
649 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 12:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.45:372.3 (1)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Formarea premiselor scrisului la debutul școlar. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 103-110. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Formarea premiselor scrisului la debutul școlar

Formation of the premises of writing at the beginning of school

CZU: 372.45:372.3

Pag. 103-110

Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2020


Rezumat

Formarea premiselor scrisului ca instrument de bază al activității de învățare stă la baza dezvoltării intelectuale a copiilor preșcolari. În prezent mulţi copii întâmpină mari dificultăţi la învăţarea scrisului, deoarece sunt necesare unele măsuri de ordin metodologic, care se impun a fi luate nu numai odată cu învăţarea sistematică a scrierii în clasa întâi, ci chiar în instituţiile de educație timpurie.

The acquisition of writing as the basic tool of learning activity is the basis for the intellectual development of pre-school children. At present, many children have great difficulty in learning writing because some methodological measures are required, which need to be taken not only with the systematic teaching of first grade writing, but also in early education institutions

Cuvinte-cheie
premisele scrisului, maturitate grafică, pregrafisme, traseul grafic, activitatea psihomotrică,

the premises of the writing, the graphic maturity, the graphic design, the graphical route, the psychomotor activity