Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
922 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 20:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:37.02:373.21 (1) |
Management (1893) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Managementul proiectului de grup în instituția de educație timpurie. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 22-31. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 005:37.02:373.21 | ||||||
Pag. 22-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reflectă aspectele managementului proiectelor de grup la nivel de instituţie preşcolară. Au fost prezentate conceptele de management de proiect, management de grup, grup ca unitate pedagogică și concept de proiect tematic. În funcție de abilitățile pe care educatorii trebuie să le aibă pentru a putea desfășura o activitate optimă cu copiii preșcolari, sunt analizate etapele proiectului și dimensiunile grupului de copii din perspectiva managerială. |
||||||
Cuvinte-cheie instituție, management, proiect, proiect tematic, preşcolari, institution, management, project, thematic project, preschoolers |
||||||
|