Managementul proiectului de grup în instituția de educație timpurie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
922 86
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-11 20:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:37.02:373.21 (1)
Management (1893)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia. Managementul proiectului de grup în instituția de educație timpurie. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 22-31. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Managementul proiectului de grup în instituția de educație timpurie

Management of the group project in the early education institutions

CZU: 005:37.02:373.21

Pag. 22-31

Cebanu (Slutu) Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2020


Rezumat

Acest articol reflectă aspectele managementului proiectelor de grup la nivel de instituţie preşcolară. Au fost prezentate conceptele de management de proiect, management de grup, grup ca unitate pedagogică și concept de proiect tematic. În funcție de abilitățile pe care educatorii trebuie să le aibă pentru a putea desfășura o activitate optimă cu copiii preșcolari, sunt analizate etapele proiectului și dimensiunile grupului de copii din perspectiva managerială.

This article reflects aspects of group project management at pre-school level institution. There were presented concepts of project management, group management, group as a pedagogical unit and the thematic project concept. According to skills which the educators must have in order to be able to carry out an optimal activity with the preschool children, the stages of the project and the dimensions of the group of children from the managerial perspective are analyzed.

Cuvinte-cheie
instituție, management, proiect, proiect tematic, preşcolari,

institution, management, project, thematic project, preschoolers