Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1377 102 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 21:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
331.101.3:338.48(498) (1) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387) |
Turism (534) |
SM ISO690:2012 STAN, Alexandrina-Mirela. Recompensarea – factor strategic al motivării personalului în turism
. In: Economica, 2012, nr. 1(79), pp. 67-71. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(79) / 2012 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 331.101.3:338.48(498) | ||||||
Pag. 67-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Recompensarea adecvată a personalului trebuie să determine salariaţii să se implice şi să depună toate eforturile pentru realizarea obiectivelor cuprinse în strategia întreprinderii din industria turismului. Ea devine unul dintre factorii majori care condiţionează îndeplinirea obiectivelor întreprinderii turistice. Recompensele financiare sunt instrumentul, unicul şi cel mai puternic, de care dispune conducerea pentru planul strategic. Utilizarea lui defectuoasă subliniază întregul proces de implementare.
Felul cum este concepută strategia de remunerare semnalează ce tip de muncă şi ce fel de performanţe doresc managerii să se realizeze. Pentru a obţine adeziunea şi
implicarea subordonaţilor, managerii trebuie să creeze un sistem de motivare bazat pe recompense atât financiare, cât şi intrinseci. Pentru ca strategia să reuşească, performanţele-ţintă atribuite salariaţilor trebuie să fie părţi integrante ale obiectivelor şi trebuie ca aceste performanţe să fie strâns corelate cu remuneraţia.
|
||||||
|