Școala altfel – serviciu de dezvoltare a competențelor utilizatorilor Bibliotecii Naționale a Republicii Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
630 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-07 21:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
021.2:027.54(478) (1)
Biblioteconomie (689)
SM ISO690:2012
COSOVAN, Veronica. Școala altfel – serviciu de dezvoltare a competențelor utilizatorilor Bibliotecii Naționale a Republicii Moldova. In: Magazin bibliologic, 2020, nr. 1-2, pp. 89-90. ISSN 1857-1476.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 1857-1476

Școala altfel – serviciu de dezvoltare a competențelor utilizatorilor Bibliotecii Naționale a Republicii Moldova

„School Otherwise” – a service for development of competences of users in the National Library of the Republic of Moldova

CZU: 021.2:027.54(478)

Pag. 89-90

Cosovan Veronica
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 aprilie 2020


Rezumat

Autorul relevă orientarea Bibliotecii Naționale a Republicii Moldova pentru prestarea serviciilor de dezvoltare a competențelor utilizatorilor/ non-utilizatorilor, axându-se pe unul dintre acestea – „Școala altfel”. Serviciul „Școala altfel” urmărește scopul de a cultiva interesul pentru lectură, de a dezvolta capacitatea receptării mesajului auzit pe durata comunicării, nu în ultimul rând – a minimiza manifestarea fenomenului analfabetismului funcțional

The author highlights the orientation of the National Library of the Republic of Moldova to provide services for developing skills in users / non-users, focusing on one of them - "School Otherwise". This service aims to cultivate interest in reading, develop the ability to listen and get the message via communication. Not least among the tasks is to minimize manifestations of functional illiteracy phenomenon.

Cuvinte-cheie
servicii de dezvoltare a competențelor, cultura lecturii, analfabetism funcțional,

skills development services, reading culture, functional illiteracy