Competentele interdisciplinare: aspecte conceptuale din perspectiva domeniului educatiei artistice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
703 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 09:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:78 (13)
Educație (14269)
Muzică (1808)
SM ISO690:2012
CRIŞCIUC, Viorica. Competentele interdisciplinare: aspecte conceptuale din perspectiva domeniului educatiei artistice. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 9 noiembrie 2018, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2018, Vol.32, pp. 18-23. ISBN 978-606-685-614-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere
Vol.32, 2018
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere"
Iași, România, Romania, 9 noiembrie 2018

Competentele interdisciplinare: aspecte conceptuale din perspectiva domeniului educatiei artistice

Interdisciplinary competences: conceptual aspects from the perspective of the field of artistic education

CZU: 37.036:78

Pag. 18-23

Crişciuc Viorica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 9 aprilie 2020


Rezumat

This article reveals conceptual aspects with reference to artistic education and the formation of musical and interdisciplinary competences. It presents the realization of this process operating with the concepts of the famous Western, Russian and native scholars. One of the ideas characteristic of the scholarly pedagogical thinking is that in the process of forming the musical and interdisciplinary competences of the child through art, the child subjects the objects and phenomena of his acquired assimilation schemes.

Cuvinte-cheie
arts education, art, musical skills, interdisciplinary competences, knowledge mechanism