Articolul precedent |
Articolul urmator |
703 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-29 09:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:78 (13) |
Educație (14269) |
Muzică (1808) |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Competentele interdisciplinare: aspecte conceptuale din perspectiva domeniului educatiei artistice. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 9 noiembrie 2018, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2018, Vol.32, pp. 18-23. ISBN 978-606-685-614-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere Vol.32, 2018 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere" Iași, România, Romania, 9 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:78 | ||||||
Pag. 18-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reveals conceptual aspects with reference to artistic education and the formation of musical and interdisciplinary competences. It presents the realization of this process operating with the concepts of the famous Western, Russian and native scholars. One of the ideas characteristic of the scholarly pedagogical thinking is that in the process of forming the musical and interdisciplinary competences of the child through art, the child subjects the objects and phenomena of his acquired assimilation schemes. |
||||||
Cuvinte-cheie arts education, art, musical skills, interdisciplinary competences, knowledge mechanism |
||||||
|