Responsabilitatea sociala corporativa asigura bunastarii cetatenilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
520 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 18:46
SM ISO690:2012
GRIBINCEA, Tatiana. Responsabilitatea sociala corporativa asigura bunastarii cetatenilor. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 409-412. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Responsabilitatea sociala corporativa asigura bunastarii cetatenilor

Responsabilitatea sociala corporativa asigura bunastarii cetatenilor


Pag. 409-412

Gribincea Tatiana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

Acest articol își propune de a analiza Responsabilitatea Socială Corporativă (RSC) ca un concept relativ nou pentru Moldova, însă cu tradiţii în Uniunea Europeană, unde acesta este introdus în legislaţie şi este obligatoriu pentru orice companie. În Republica Moldova, conceptul a prins contur mult mai târziu, mai exact - odată cu venirea companiilor străine, care l-au promovat şi îl promovează intens pe piaţa locală. Astăzi, pentru tot mai multe companii din Moldova, care se respectă şi îi respectă pe cei din jur, RSC a devenit o carte de vizită care vorbeşte despre atitudinea faţă de societate şi faţă de problemele cu care aceasta se confruntă.

This article aims to analyze relatively new concept for Moldova the Corporate Social Responsibility (CSR), but with traditions in the European Union, where it is introduced into legislation and is mandatory for any company. In the Republic of Moldova, the concept became much later, more precisely - with the arrival of foreign companies, which promoted the CSR intensively on the local market. Today, for more and more Moldovan companies, whici are respected and respects others, CSR become a visit-card that talks about the attitude towards society and the problems it faces.

Cuvinte-cheie
cetățenia corporativã, filantropia corporativã, marketingul societății corporative, afacerile comunitare, dezvoltarea comunităţii,

corporate citizenship, corporate philantropy, corporate societal marketing, community affairs, community development