Utilizarea algoritmului în predarea limbii engleze
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
621 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 17:09
SM ISO690:2012
STOYANOVA, Inga, CAMENEVA, Zinaida. The use of algorithms in teaching English. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 137-145. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Utilizarea algoritmului în predarea limbii engleze

The use of algorithms in teaching English


Pag. 137-145

Stoyanova Inga, Cameneva Zinaida
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

Programmed learning technology has been widely used in modern educational system. Programmed learning is characterized by the division of the educational material into small pieces, the inclusion of requirements for the system implementation of specific actions aimed at the assimilation of each part as well as the presentation of assignments by checking the assimilation of each unit, the student being informed about the degree of correctness of his answer. Programming of the learning material is reduced to its strict systematization, which involves the systematization of the student’s actions. Selective or specially formed questions are used as a feedback. In some cases, the student chooses the correct answer of a number of ones prepared by the teacher; in other cases he designs the answer by himself using symbols, letters, and numbers. The issue of the use of tables, charts, algorithms in the learning process is associated with the overall task of managing mental activity of students. Their use not only contributes to the purposeful management of mental activity of students at mastering linguistic categories, but allows providing the student with a solid knowledge and skills

Modernizarea şi tehnologizarea sistemului educaţional a generat o dezvoltare vertiginoasă a învăţării programate. Acest tip de instruire se caracterizează prin divizarea materialului didactic în secvenţe mici, includerea anumitor cerinţe în ceea ce priveşte implementarea sistemică a acţiunilor specifice, centrate pe asimilarea fiecărei secvenţe, precum şi prezentarea sarcinilor prin verificarea nivelului de însuşire a materialului secvenţial, studentul fiind informat despre gradul de corectitudine a răspunsului acordat. Programarea materialului destinat învăţării este redusă la stricta sistematizare, implicând organizarea acţiunilor studenţilor. Întrebările selectate sau formulate în mod special pot fi utilizate cu scop de feedback. În unele cazuri, studentul alege răspunsul corect din lista pregătită de profesor, în altele – studentul îşi construieşte răspunsurile prin simboluri, litere, cifre. Utilizarea tabelelor, diagramelor, algoritmelor în procesul de învăţare este asociată cu gestionarea activităţii mintale a studenţilor în achiziţionarea categoriilor lingvistice şi asigură formarea unor cunoştinţe şi a deprinderi solide.

Cuvinte-cheie
teaching algorithm, summarizing algorithm, algorithmic approach, programmed learning, scheme, teacher-student interaction, acquisition of grammar and lexical skills,

Algoritm didactic, algoritm de sinteză, abordare algoritmică, învăţarea programată, schemă, interacţiunea student- profesor, achiziţionarea deprinderilor gramaticale şi lexicale