Педагогические условия формирования этнопедагогической компетентности будущих учителей в Республике Молдова
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
606 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-30 21:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:39 (12)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3894)
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2218)
SM ISO690:2012
PANCO, Tatiana. Педагогические условия формирования этнопедагогической компетентности будущих учителей в Республике Молдова. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 150-161. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.150-161
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Педагогические условия формирования этнопедагогической компетентности будущих учителей в Республике Молдова

Pedagogical conditions for forming ethno-pedagogical competence of future teachers in the Republic of Moldova

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.150-161
CZU: 37.01:39

Pag. 150-161

Panco Tatiana
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2020


Rezumat

În articol se cercetează condițiile pedagogice care contribuie la formarea cu succes a competenței etnopedagogice. Autorul sugerează utilizarea abordării prin sarcini în procesul de formare etnopedagogică. Tehnologia propusă de autor pentru utilizarea abordării prin sarcini asigură formarea eficientă a componentelor descrise ale competenței etnopedagogice. Autorul descrie aplicarea practică a sarcinilor cognitive, operațional-acționale, comunicative, motivaționale și reflective.

The article discusses the pedagogical conditions that contribute to the successful formation of the ethno-pedagogical competence. The author suggests using the task approach in the process of forming the future teachers’ ethno-pedagogical competence. The proposed technology of using the tasks ensures the efficient formation of the described components of the ethno-pedagogical competence. The author describes the practical application of cognitive, operational-activity, communicative, motivational and reflective tasks.

Cuvinte-cheie
competență etnopedagogică, formarea cadrelor didactice, abordarea prin sarcini,

ethno-pedagogical competence, teacher training, approach through tasks