Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
606 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-30 21:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:39 (12) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3894) |
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2218) |
SM ISO690:2012 PANCO, Tatiana. Педагогические условия формирования этнопедагогической компетентности будущих учителей в Республике Молдова. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 150-161. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.150-161 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.150-161 | ||||||
CZU: 37.01:39 | ||||||
Pag. 150-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se cercetează condițiile pedagogice care contribuie la formarea cu succes a competenței etnopedagogice. Autorul sugerează utilizarea abordării prin sarcini în procesul de formare etnopedagogică. Tehnologia propusă de autor pentru utilizarea abordării prin sarcini asigură formarea eficientă a componentelor descrise ale competenței etnopedagogice. Autorul descrie aplicarea practică a sarcinilor cognitive, operațional-acționale, comunicative, motivaționale și reflective. |
||||||
Cuvinte-cheie competență etnopedagogică, formarea cadrelor didactice, abordarea prin sarcini, ethno-pedagogical competence, teacher training, approach through tasks |
||||||
|