Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
792 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-14 10:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:001.8’1 (1) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144) |
SM ISO690:2012 APETRII, Natalia. Data Meaning: abordări metodologice moderne de cercetare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 52-61. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.52-61 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.52-61 | ||||||
CZU: 004:001.8’1 | ||||||
Pag. 52-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt expuse unele abordări metodologice moderne de cercetare în domeniul Data Meaning. Sunt expuse unele aspecte metodologice a dezvoltării sistemelor de inteligentă artificială. Este abordat discursul filosofic „Pot mașinile să gândească”, inițiat de Alan Turing. Scopul cercetărilor a fost: (a) elaborarea unui curs electronic „Data Meaning” și (b) aplicarea componentelor Data Minig la elaborarea unor produse de inteligență artificială. Cursul electronic „Data Meaning” a fost elaborat la Facultatea de Științe Economice a Universității de Stat din Moldova și implementat în procesul de instruire |
||||||
Cuvinte-cheie Data Meaning, inteligenţă artificială, testul Turing, e-learning, Data Meaning, Artificial Intelligence, Turing Test, e-learning |
||||||
|