Anchoring students in action through inquiry-based learning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
671 13
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-11 12:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:303.62 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
Metode ale științelor sociale (170)
SM ISO690:2012
ZUBAC, Ion. Anchoring students in action through inquiry-based learning. In: Journal of Social Sciences, 2020, vol. 3, nr. 1, pp. 19-22. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3724623
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 3, Numărul 1 / 2020 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Anchoring students in action through inquiry-based learning

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3724623
CZU: 378.147:303.62

Pag. 19-22

Zubac Ion
 
Tiraspol State University
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2020


Rezumat

The article highlights the student's position, as well as the student's mission in inquiry-based learning. Teaching science exclusively in the traditional consecrated form is not a sufficient condition to develop student's ability to ask unique questions to both themselves and their classmates. Teaching the sciences only in teacher-centered form implies a reduced dynamization of the student's activity in the educational process, compared to the dynamism acquired by students in inquiry-based learning. The impact to improve teaching process by developing the ability to ask questions and seek answers is discussed. The mechanism that can stimulate students' activities in the context of inquirybased learning has been analyzed.

Articolul evidenţiază poziţia studentului, precum și misiunea studentului în cadrul învăţării bazate pe anchetă. Predarea știinţei exclusiv în forma consacrată tradiţională nu este o condiţie suficientă pentru dezvoltarea abilităţii elevului de a-și pune întrebări unice atât lui, cât și colegilor săi de clasă. Învăţarea știinţelor numai în formă centrată pe profesor implică o dinamizare redusă a activităţii elevului în procesul educaţional, comparativ cu dinamizarea dobândită de studenţi în cadrul învăţării bazate pe anchetă. Este discutat impactul asupra îmbunătăţirii procesului de predare prin dezvoltarea capacităţii de a pune întrebări și de a căuta răspunsuri. A fost analizat mecanismul care poate stimula activităţile elevilor în contextul învăţării bazate pe anchetă.

Cuvinte-cheie
Exploration, teaching strategy, motivation, Inquiry-Based Learning,

explorare, strategie de predare, motivaţie, învăţare bazată pe anchetă