IBN
Închide

Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "marketing"
Innovation and investment activity of the oil and fat enterprises as an object af marketing management
Dovhan Yuriy
Vinnytsia Institute of Trade and Economics of Kyiv National University of Trade and Economics
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3.
Disponibil online 4 January, 2021. Descarcări-13. Vizualizări-325
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul publicității în promovarea produselor agricole pe piață
Nazar Nadejda, Nazar Boris, Coreţchi Boris
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3.
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-535
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Codul vamal și drepturile de import al Republicii Moldova
Onofrei Alexandru, Guja Anatolie
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3.
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-38. Vizualizări-581
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte privind rolul marketingului on-line în dezvoltarea activității economice
Bulat Veronica
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3.
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-320. Vizualizări-1104
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4