Afișare rezultate
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor |
Bulat Veronica |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4. |
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-37. Vizualizări-495 |
The Development Of Distribution Networks For Agrifood Products In Republic Of Moldova |
Bulat Veronica, Antoci Natalia |
Moldova State University |
Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management |
Ediţia 15. 2021. Plovdiv. ISBN 978-619-203-308-8. |
Disponibil online 25 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-1 |
Aspecte privind rolul marketingului on-line în dezvoltarea activității economice |
Bulat Veronica |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-152-69-3. |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-320. Vizualizări-1113 |
Abordări teoretico-metodologice privind comportamentul consumatorului prin prisma procesului decizional |
Hămuraru Maria, Bulat Veronica |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 15 July, 2021. Descarcări-34. Vizualizări-495 |
Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice |
Bulat Veronica |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 29 January, 2021. Descarcări-39. Vizualizări-499 |
1-5 of 5