IBN
Închide

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "marketing"
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Hămuraru Maria,
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii
Vol.5. 2020. Chişinău. .
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-57. Vizualizări-701
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Hămuraru Maria,
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1.
Disponibil online 8 April, 2020. Descarcări-5. Vizualizări-626
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tendințele comportamentului consumatorului în noua economie
Hămuraru Maria, Buzdugan Adriana
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale
2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-57-1.
Disponibil online 31 May, 2019. Descarcări-217. Vizualizări-1276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări teoretico-metodologice privind comportamentul consumatorului prin prisma procesului decizional
Hămuraru Maria, Bulat Veronica
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 15 July, 2021. Descarcări-33. Vizualizări-492
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4