Afișare rezultate
Tendinţe de dezvoltare a strategiilor de poziţionare pe piaţă a întreprinderilor agroalimentare |
Burbulea Rodica, Melnic Viorel |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice |
Vol.50. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-299-6. |
Disponibil online 11 November, 2019. Descarcări-46. Vizualizări-900 |
Techniques and actions to promote domestic agri-food products on foreign markets |
Burbulea Rodica, Moroi Elena |
Technical University of Moldova |
EcoSoEn |
Nr. 3-4 / 2022 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 2 December, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-273 |
Analiza strategiilor promoționale aplicate în entitate |
Burbulea Rodica |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene |
2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3287-6-0. |
Disponibil online 27 December, 2019. Descarcări-69. Vizualizări-915 |
1-3 of 3