IBN
Închide

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "editorial policies"
Conceptualizarea politicilor editoriale: factori, principii şi valori
Parfentiev Boris
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană
Volumul VII. 2020. Chișinău, Republica Moldova. .
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-20. Vizualizări-377
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Televiziunea din Republica Moldova: anii de nou făgaș (1988 – 1998)
Parfentiev Boris
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2023 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 4 April, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-66
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Televiziunea din Republica Moldova în anii de hotar între epoci (1978 – 1988)
Parfentiev Boris
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(01) / 2023 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 27 September, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-97
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Televiziunea din Republica Moldova în anii de severă cenzură (1968 – 1978)
Parfentiev Boris
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-205
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Istoria televiziunii din Moldova: cadrul de constituire și de afirmare
Parfentiev Boris
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(01) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 11 October, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-231
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5