IBN
Închide

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "marketing mix"
Specificul formării preţurilor la produsele şi serviciile întreprinderilor alimentaţiei publice în cooperaţia de consum
Petrovici Sergiu
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1239
Disponibil online 29 November, 2013. Descarcări-25. Vizualizări-941
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificul activităţii de marketing a întreprinderilor pe piaţa cerealelor
Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2
Economie
Vol.37. 2013. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-252-1.
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-43. Vizualizări-576
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea strategică a pieței cerealelor în baza abordării de marketing
Petrovici Sergiu1, Mîrza Sergiu2
Economica
Nr. 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 October, 2015. Descarcări-11. Vizualizări-840
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formation and development of product competitive policy at enterprises based on marketing research
Petrovici Sergiu, Muştuc Svetlana
Trade Co-operative University of Moldova
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 2 / 2015 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483
Disponibil online 16 December, 2015. Descarcări-3. Vizualizări-1078
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4