Afișare rezultate
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing |
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-57. Vizualizări-694 |
Tendințele comportamentului consumatorului în noua economie |
Hămuraru Maria, Buzdugan Adriana |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2018. Chișinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 31 May, 2019. Descarcări-217. Vizualizări-1271 |
Abordări teoretico-metodologice privind comportamentul consumatorului prin prisma procesului decizional |
Hămuraru Maria, Bulat Veronica |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 15 July, 2021. Descarcări-33. Vizualizări-478 |
1-3 of 3