IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "diversité"
Creația lui Nikos Kazantzakis și Franța – între atracție și respingere
Grossu-Chiriac Cristina
Etudes Interdisciplinaires en Sciences humaines (EISH)
Nr. (10) / 2023 / ISSN 1987-8753
Disponibil online 18 December, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-97
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Le français au service de l’expression de la diversité et les poblèmes traductologiques
Dokhtourichvili Mzaro
Université d’État Ilia
Etudes Interdisciplinaires en Sciences humaines (EISH)
Nr. 9 / 2022 / ISSN 1987-8753
Disponibil online 31 May, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-184
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Experience of Teaching for Diversity in an Academic French Environment – The University of Strasbourg
Pricope Mihaela
University Politehnica of Bucharest
La Francopolyphonie
Nr. 1(7) / 2012 / ISSN 1857-1883
Disponibil online 8 December, 2013. Descarcări-2. Vizualizări-2148
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
La nouvelle perspective sur l’étude des langues au niveau européen
Socol (Pisaltu) Mirela
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(145) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 11 June, 2021. Descarcări-10. Vizualizări-409
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vers la diversité et l’inclusion dans l’éducation actuelle
Stanciu Medina Loredana
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.10, Partea II. 2023. Cahul. ISSN 2587-3563.
Disponibil online 14 September, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-125
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5