IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "branding de ţară"
Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară
Platon Nicolae
Economica
Nr. 1(107) / 2019 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 15 April, 2019. Descarcări-56. Vizualizări-784
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imaginea de țară din perspectivă interdisciplinară
Moraru Victor1, Teodor Sergiu2
Moldoscopie
Nr. 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063
Disponibil online 15 February, 2024. Descarcări-7. Vizualizări-105
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepţiile noii generaţii asupra identităţii şi imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-684
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3