Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "branding de ţară"
Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară |
Platon Nicolae |
Economica |
Nr. 1(107) / 2019 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 15 April, 2019. Descarcări-56. Vizualizări-784 |
Imaginea de țară din perspectivă interdisciplinară |
Moraru Victor1, Teodor Sergiu2 |
Moldoscopie |
Nr. 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 |
Disponibil online 15 February, 2024. Descarcări-7. Vizualizări-105 |
Percepţiile noii generaţii asupra identităţii şi imaginii Republicii Moldova |
Grigoraş Maria |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-684 |
1-3 of 3