IBN
  



  














    
  


    
Închide
Lista publicaţiilor în perioada: 1994-2024, România - 27
Revista: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)

2023 - 3

Inovație și aplicativitate a abordării Reggio Emilia în educația timpurie
Dobrin Mihaela
Inspectoratul Şcolar Județean. Galați
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 January, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valorificarea educației pentru rezolvarea conflictelor și a comunicării persuasive în prevenirea violenței în mediul școlar
Adăscăliţei Andra-Mirabela
Școala Profesională Specială “Ion Pillat”, Dorohoi
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 January, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mediul educațional în abordarea Reggio Emilia
Dobrin Mihaela
Inspectoratul Şcolar Județean. Galați
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 2 November, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 2

Activități didactice extracurriculare în procesul de predareînvățare- evaluare a limbii române ca limbă străină (RLS)
Branişte Ludmila
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 7 September, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul experimental constatativ al dinamicii valorilor competenței de dezvoltare personală, socială și de a învăța să înveți a elevilor din învățământul primar
Biculescu Florina-Teodora
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
Liceul Tehnologic Topolovenii
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 5 March, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 2

Social and emotional competences of teachers – a new approach and a new meaning of the challenges brought by the context of school and class. Relational and emotional competences REC – ERASMUS+ strategic partnership, 2017-1-IT02-KA201-036763
Rotaru Ana-Maria
Colegiul Național de Artă „George Apostu”, Bacău
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 15 April, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Managerul de proiect – competențe și roluri specifice
Nastasă Anca-Mihaela
Grădiniţa Roza Venerini, Bacău ,
Colegiul Naţional „Ferdinand I”, Bacău
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 8 July, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 4

Stilul de conducere al școlii în perspectiva eficienței educației: considerații conceptuale și praxiologice
Călin Iuliana
Şcoala Gimnazială „Sfântul Nicolae”, Vânători, Galați
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 7 April, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii metacognitive
Gherghişan Mariana
Colegiul Tehnic de Comunicații ,,Nicolae Vasilescu-Karpen” Bacău
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 21 July, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Factori și modalități de asigurare a motivației pentru învățare
Mogonea Florentina , Mogonea Florentin-Remus
Universitatea din Craiova
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 4 November, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea socio-emoțională: o provocare pentru școala secolul XXI
Ilie Vali , Frăsineanu Ecaterina Sarah
Universitatea din Craiova
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 4 November, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 8

Percepţia studenţilor privind profesia didactică şi rolul acesteia în reuşita academică
Ştefan Mihaela Aurelia
Universitatea din Craiova
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The trick from Aliens in competitive programming
Cercelescu Şerban
International Computer High-School, Bucharest
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(18) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 27 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bitwise operators in C language. The explanation, in detail, of their use. Little tricks
Nicoli Marius
”Frații Buzești” National College, Craiova
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(18) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 27 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Computer science performance - resources, paradigms, impact
Cerchez Emanuela
”Emil Racoviţă” National College, Iaşi
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(18) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 27 November, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Condiții de eficiență ale evaluării studenților-viitori profesori
Mogonea Florentina , Popescu Alexandrina Mihaela , Mogonea Florentin-Remus
Universitatea din Craiova
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Constructivismul și posibilitățile de modernizare a metodologiei instruirii în învățământul superior
Frăsineanu Ecaterina Sarah , Ilie Vali
Universitatea din Craiova
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inovația în educație. Reconstrucția epistemologică a pedagogiei
Cristea Sorin
Universitatea din Bucureşti
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oportunitatea utilizării noilor tehnologii în procesul instructiv – educativ
Ştefan Elena Gabriela
Școala gimnazială „Vasile Șeicaru”, Oancea
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 26 October, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Hărţile conceptuale - o viziune structuralistă aplicabilă în studiul fizicii în liceu și în proiectarea unor opționale de tip integrat.
Crocnan Daniel-Ovidiu
Colegiul Naţional de informatică „Tudor Vianu“, Bucureşti
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636
Disponibil online 14 November, 2016
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 27