IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-1(5) pentru indicele czu "371.263:004"
Lecții și teste digitale pentru disciplina educație tehnologică și aplicații practice
CZU : 371.263:004
Hreciuc Elena Matroana
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metodologia creării testelor computerizate
CZU : 371.263:004
Vacarov Nadejda
Administrarea Publică
Nr. 3(43) / 2004 / ISSN 1813-8489
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Practici și perspective de implementare a modelului ecosistemic în evaluarea formativă și sumativă
CZU : 371.263:004
Railean Elena
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valorificarea instrumentelor digitale în evaluarea studenților
CZU : 371.263:004
Gînju Stela
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implementarea instrumentelor digitale online în procesul de evaluare
CZU : 371.263:004
Pisău Aurelia
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-255-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 5 of 5