IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-4(9) pentru indicele czu "37.015.32"
Un factor de neevitat în proiectarea algoritmului de securizare psihologică a elevilor expuși didactogeniei: stilul educațional respingător
CZU : 37.015.32+37.091
Şleahtiţchi Mihail
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-564-9..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Особенности социально-педагогической поддержки одаренных детей в условиях многоуровневой системы образования
CZU : 37.015.32+37.091
Щербинина Ольга
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Comunicarea adolescentilor în cadrul grupului şcolar
CZU : 37.015.32+37.091
Tănăsescu Cristina
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asasinarea atitudinii față de școală: de la chiul și absenteism la violență și abuz de substanțe
CZU : 37.015.324+37.091
Şleahtiţchi Mihail
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 1(42) / 2023 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Germenii stimulativi ai didactogeniei. Caracterul inadecvat al profesorului
CZU : 37.015.32
Şleahtiţchi Mihail
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 1(62) / 2021 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arborele cauzal al didactogeniei. Ramificația SER
CZU : 37.015.32+37.091
Şleahtiţchi Mihail
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 2(61) / 2021 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Note pentru o reinterpretare a binomului burnout-didactogenie
CZU : 37.015.32:159.944
Şleahtiţchi Mihail
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 1(50) / 2022 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Синдром эмоционального выгорания – «плата за сочувствие»
CZU : 37.015.32:159.944
Главчева Алена
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2. 2017. Comrat. ISBN 978-9975-83-040-9.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мотивация педагогической деятельности с точки зрения теории иерархии потребностей А. Маслоу
CZU : 37.015.32:159.944
Кёр Людмила
Știință, educație, cultura
2013. Comrat. ISSN 1857 - 2170.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 9 of 9