IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”

2023 - 1

Managementul impactului pandemiei COVID-19 prin derularea proiectelor educaționale. Studiu de caz
Maximiuc Ariadna-Cristina
Moldoscopie
Nr. 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 15 February, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

Specificul activității managerului de proiect în instituțiile educaționale
Trofimov Victoria , Maximiuc Ariadna-Cristina
Educația și cercetarea în învățământul superior: realități și perspective
1. 2022. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene "Constantin Stere". 261-264.
Disponibil online 24 June, 2023
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 1

Metaanaliză privind gestiunea riscului și calității în cadrul proiectelor internaționale
Maximiuc Ariadna-Cristina
Moldoscopie
Nr. 2(93) / 2021 / ISSN 1812-2566 / ISSNe 2587-4063
Disponibil online 22 November, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 1

Caracteristicile proiectelor din perspectiva managementului instituției de învățământ
Maximiuc Ariadna-Cristina
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I. 2020. Bălți. Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi. 110-117.
Disponibil online 22 January, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 1

Abordări conceptuale privind implementarea managementului bazat pe proiecte
Trofimov Victoria , Maximiuc Ariadna-Cristina
Vector European
Nr. 3 / 2019 / ISSN 2345-1106 / ISSNe 2587-358X
Disponibil online 29 January, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5