IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea Liberă Internaţională din Moldova

2019 - 1

Abordarea gȃndirii asociative ȋn pictură
Florea Eleonora , Cojocaru Stela
Intertext
Nr. 3-4(51-52) / 2019 / ISSN 1857-3711 / ISSNe 2345-1750
Disponibil online 8 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 1

Arta formelor utile – designul. (Semnificația estetică și destinația funcțională)
Florea Eleonora
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan
2016. Bălți. Tipografia Indigou Color. 205-208.
Disponibil online 25 May, 2022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 3

Arta formelor utile – designul (semnificația estetică și destinația funcțională)
Florea Eleonora
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan
2015. Bălți, Republica Moldova. Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi. 33-34.
Disponibil online 9 July, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea designului contemporan în ambianța socială: destinația utilitară și mesajul estetic
Florea Eleonora
Educaţia artistică: realizările trecutului şi provocările prezentului.Conferinţa ştiinţifică internaţională dedicată aniversării a 75 ani de învăţământ artistic din Republica Moldova
2015. Chişinău. „Grafema Libris” SRL. 108-108.
Disponibil online 29 August, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Designul – răspuns la problemele globale ale contemporaneității
Florea Eleonora
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Nr. 3(26) / 2015 / ISSN 2345-1408 / ISSNe 2345-1831
Disponibil online 6 January, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5